Raporty bieżące
Zarząd Centrum Nowoczesnych Technologii S.A. z siedzibą w Sosnowcu (dalej „Spółka”), działając na podstawie art. 399 § 1, art. 395 § 1 oraz art. 402(1) i art. 402(2) Kodeksu spółek handlowych, niniejszym zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie CNT S.A. (dalej: "Zwyczajne Walne Zgromadzenie" lub „ZWZ”) na dzień 13 czerwca 2017 roku, na godzinę 11:30 w siedzibie Spółki
w Sosnowcu, przy ulicy Partyzantów 11, z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie obrad i wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
- Stwierdzenie prawidłowości zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia oraz jego zdolności do podejmowania uchwał.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Rozpatrzenie oraz podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego CNT S.A. oraz sprawozdania z działalności CNT S.A. za rok obrotowy 2016.
- Rozpatrzenie oraz podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej CNT S.A. oraz sprawozdania
z działalności Grupy Kapitałowej CNT S.A. za rok obrotowy 2016. - Rozpatrzenie oraz podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej Centrum Nowoczesnych Technologii S.A. z działalności za rok 2016.
- Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia zysku za rok obrotowy 2016.
- Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia Członkom Zarządu Spółki absolutorium
z wykonania przez nich obowiązków w roku obrotowym 2016. - Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia Członkom Rady Nadzorczej Spółki absolutorium
z wykonania przez nich obowiązków w roku obrotowym 2016. - Podjęcie uchwał w sprawie zmian Statutu Spółki.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia Regulaminu Walnego Zgromadzenia.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Rady Nadzorczej Centrum Nowoczesnych Technologii S.A.
- Zamknięcie obrad.
Pełny tekst ogłoszenia o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki, treść projektów uchwał ZWZ, Sprawozdanie Rady Nadzorczej CNT S.A. z działalności wraz ze zwięzłą oceną sytuacji Spółki z uwzględnieniem oceny systemu kontroli wewnętrznej
i systemu zarządzania ryzykiem istotnym dla Spółki za rok 2016 oraz pozostałe sprawozdania Rady Nadzorczej CNT w sprawach objętych porządkiem obrad ZWZ stanowią załączniki do niniejszego raportu.
Pełny tekst ogłoszenia o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki, wraz z dokumentacją, która ma być przedstawiona Zwyczajnemu Walnemu Zgromadzeniu CNT S.A. zwołanemu na dzień 13 czerwca 2017 roku, zostały również zamieszczone na stronie internetowej Spółki pod adresem: www.cntsa.pl
Jednocześnie Zarząd Spółki przedstawia poniżej dotychczas obowiązujące postanowienia Statutu Spółki jak i treść projektowanych zmian, których przyjęcie przewidziane jest w ramach pkt 10 planowanego porządku obrad:
dotychczasowe brzmienie § 8 Statutu Spółki:
Przedmiotem działalności Spółki według Polskiej Klasyfikacji Działalności jest prowadzenie wszelkiej działalności budowlanej, usługowej, handlowej oraz naukowo – badawczej, w kraju i za granicą, a w szczególności:
1) Wydobywanie kamieni ozdobnych oraz kamienia dla potrzeb budownictwa, skał wapiennych, gipsu, kredy i łupków
– PKD 08.11.Z,
2) Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych – PKD 33.11.Z,
3) Naprawa i konserwacja maszyn – PKD 33.12.Z,
4) Odprowadzanie i oczyszczanie ścieków – PKD 37.00.Z,
5) Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne – PKD 38.11.Z,
6) Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków – PKD 41.10.Z,
7) Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych – PKD 41.20.Z,
8) Roboty związane z budową dróg i autostrad – PKD 42.11.Z,
9) Roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej – PKD 42.12.Z,
10) Roboty związane z budową mostów i tuneli – PKD 42.13.Z,
11) Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych – PKD 42.21.Z,
12) Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych – PKD 42.22.Z,
13) Roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej – PKD 42.91.Z,
14) Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane – PKD 42.99.Z,
15) Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych – PKD 43.11.Z,
16) Przygotowanie terenu pod budowę – PKD 43.12.Z,
17) Wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich – PKD 43.13.Z,
18) Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych – PKD 43.22.Z,
19) Tynkowanie – PKD 43.31.Z,
20) Zakładanie stolarki budowlanej – PKD 43.32.Z,
21) Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian – PKD 43.33.Z,
22) Malowanie i szklenie – PKD 43.34.Z,
23) Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych – PKD 43.39.Z,
24) Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane – PKD 43.99.Z,
25) Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli – PKD 45.20.Z,
26) Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych – PKD 46.71.Z,
27) Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego – PKD 46.73.Z,
28) Transport drogowy towarów – PKD 49.41.Z,
29) Działalność holdingów finansowych – PKD 64.20.Z,
30) Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych – PKD 64.99.Z,
31) Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe – PKD 69.20.Z,
32) Działalność firm centralnych (head office) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych – PKD 70.10.Z,
33) Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania – PKD 70.22.Z,
34) Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne – PKD 71.12.Z,
35) Pozostałe badania i analizy techniczne – PKD 71.20.B,
36) Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych – PKD 72.19.Z.
37) Badanie rynku i opinii publicznej – PKD 73.20.Z,
38) Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej – PKD 61.10 Z,
39) Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej – PKD 61.20 Z,
40) Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej – PKD 61.30 Z,
41) Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji – PKD 61.90 Z,
42) Działalność związana z oprogramowaniem – PKD 62.01 Z,
43) Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki – PKD 62.02 Z,
44) Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi – PKD 62.03 Z,
45) Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych – PKD 62.09 Z,
46) Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność – PKD 63.11 Z,
47) Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana – PKD 63.99 Z,
48) Produkcja pozostałych wyrobów chemicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana – PKD 20.59 Z,
49) Wytwarzanie energii elektrycznej – PKD 35.11 Z,
50) Przesyłanie energii elektrycznej – PKD 35.12 Z,
51) Dystrybucja energii elektrycznej – PKD 35.13 Z,
52) Wytwarzanie paliw gazowych – PKD 35.21 Z,
53) Dystrybucja paliw gazowych w systemie sieciowym – PKD 35.22 Z,
54) Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne – PKD 38.11 Z,
55) Zbieranie odpadów niebezpiecznych – PKD 38.12 Z,
56) Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne – PKD 38.21 Z,
57) Przetwarzanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych – PKD 38.22 Z,
58) Demontaż wyrobów zużytych – PKD 38.31 Z,
59) Odzysk surowców z materiałów segregowanych – PKD 38.32 Z,
60) Działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami – PKD 39.00 Z,
61) Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych – PKD 46.75 Z,
62) Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu – PKD 46.77 Z,
63) Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana – PKD 96.09 Z.
proponowane brzmienie § 8 Statutu Spółki:
Przedmiotem działalności Spółki według Polskiej Klasyfikacji Działalności jest prowadzenie wszelkiej działalności budowlanej, usługowej, handlowej oraz naukowo – badawczej, w kraju i za granicą, a w szczególności:
1) Wydobywanie kamieni ozdobnych oraz kamienia dla potrzeb budownictwa, skał wapiennych, gipsu, kredy i łupków
– PKD 08.11.Z,
2) Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych – PKD 33.11.Z,
3) Naprawa i konserwacja maszyn – PKD 33.12.Z,
4) Odprowadzanie i oczyszczanie ścieków – PKD 37.00.Z,
5) Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne – PKD 38.11.Z,
6) Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków – PKD 41.10.Z,
7) Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych – PKD 41.20.Z,
8) Roboty związane z budową dróg i autostrad – PKD 42.11.Z,
9) Roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej – PKD 42.12.Z,
10) Roboty związane z budową mostów i tuneli – PKD 42.13.Z,
11) Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych – PKD 42.21.Z,
12) Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych – PKD 42.22.Z,
13) Roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej – PKD 42.91.Z,
14) Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane – PKD 42.99.Z,
15) Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych – PKD 43.11.Z,
16) Przygotowanie terenu pod budowę – PKD 43.12.Z,
17) Wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich – PKD 43.13.Z,
18) Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych – PKD 43.22.Z,
19) Tynkowanie – PKD 43.31.Z,
20) Zakładanie stolarki budowlanej – PKD 43.32.Z,
21) Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian – PKD 43.33.Z,
22) Malowanie i szklenie – PKD 43.34.Z,
23) Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych – PKD 43.39.Z,
24) Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane – PKD 43.99.Z,
25) Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli – PKD 45.20.Z,
26) Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych – PKD 46.71.Z,
27) Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego – PKD 46.73.Z,
28) Transport drogowy towarów – PKD 49.41.Z,
29) Działalność holdingów finansowych – PKD 64.20.Z,
30) Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych – PKD 64.99.Z,
31) Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe – PKD 69.20.Z,
32) Działalność firm centralnych (head office) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych – PKD 70.10.Z,
33) Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania – PKD 70.22.Z,
34) Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne – PKD 71.12.Z,
35) Pozostałe badania i analizy techniczne – PKD 71.20.B,
36) Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych – PKD 72.19.Z.
37) Badanie rynku i opinii publicznej – PKD 73.20.Z,
38) Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej – PKD 61.10 Z,
39) Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej – PKD 61.20 Z,
40) Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej – PKD 61.30 Z,
41) Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji – PKD 61.90 Z,
42) Działalność związana z oprogramowaniem – PKD 62.01 Z,
43) Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki – PKD 62.02 Z,
44) Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi – PKD 62.03 Z,
45) Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych – PKD 62.09 Z,
46) Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność – PKD 63.11 Z,
47) Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana – PKD 63.99 Z,
48) Produkcja pozostałych wyrobów chemicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana – PKD 20.59 Z,
49) Wytwarzanie energii elektrycznej – PKD 35.11 Z,
50) Przesyłanie energii elektrycznej – PKD 35.12 Z,
51) Dystrybucja energii elektrycznej – PKD 35.13 Z,
52) Wytwarzanie paliw gazowych – PKD 35.21 Z,
53) Dystrybucja paliw gazowych w systemie sieciowym – PKD 35.22 Z,
54) Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne – PKD 38.11 Z,
55) Zbieranie odpadów niebezpiecznych – PKD 38.12 Z,
56) Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne – PKD 38.21 Z,
57) Przetwarzanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych – PKD 38.22 Z,
58) Demontaż wyrobów zużytych – PKD 38.31 Z,
59) Odzysk surowców z materiałów segregowanych – PKD 38.32 Z,
60) Działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami – PKD 39.00 Z,
61) Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych – PKD 46.75 Z,
62) Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu – PKD 46.77 Z,
63) Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana – PKD 96.09 Z.
64) Pozostałe formy udzielania kredytów - 64.92.Z.
dotychczasowe brzmienie § 12 ust. 2 Statutu Spółki:
Walne Zgromadzenia odbywają się w siedzibie Spółki lub innym miejscu w kraju wskazanym przez podmiot zwołujący Walne Zgromadzenie.
proponowane brzmienie § 12 ust. 2 Statutu Spółki:
Walne Zgromadzenie odbywa się w siedzibie Spółki. Walne Zgromadzenie może odbyć się także w miejscowości będącej siedzibą spółki prowadzącej giełdę, na której akcje tej spółki są przedmiotem obrotu lub w innym miejscu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wskazanym przez organ zwołujący Walne Zgromadzenie.
Podstawa prawna: § 38 ust. 1 pkt 1, 2 oraz 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia
19 lutego 2009r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (t.j. Dz.U. 2014 poz. 133 z późn. zm.).
Ogłoszenie o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia CNT S.A.
Projekty uchwał będące przedmiotem obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia CNT S.A. zwołanego na dzień 13 czerwca 2017 roku.
Uchwały Rady Nadzorczej Spółki dotyczące spraw objętych porządkiem obrad ZWZ CNT S.A. zwołanego na dzień 13 czerwca 2017 roku zawierające Sprawozdania RN za 2017 rok i tekst jednolity Regulaminu RN.
Zarząd Centrum Nowoczesnych Technologii S.A. z siedzibą w Sosnowcu (dalej: „Emitent”) informuje, że w związku z dokonaniem w dniu 16 maja 2017 roku transakcji sprzedaży
i nabycia energii elektrycznej przez spółkę zależną GET EnTra Sp. z o.o. („Spółka zależna”) łączna wartość obrotów na Towarowej Giełdzie Energii S.A. ("Giełda", „TGE”) w okresie od 04.04.2017 roku do 16.05.2017 roku wyniosła 114 418,28 tys. PLN. Na ww. wartość składają się m.in. transakcje zakupu oraz sprzedaży energii elektrycznej i gazu z terminem dostawy przypadającym w okresie od 05.04.2017 roku do 31.12.2018 roku. Transakcją o najwyższej wartości zawartą w ww. okresie był pakiet transakcji z dnia 28.04.2017 roku obejmujący zakup i sprzedaż energii elektrycznej i gazu o łącznej wartości 9 021,65 tys. PLN z terminem dostawy w okresie od 28.04.2017 roku do 31.12.2018 roku.
Transakcje, o których mowa powyżej realizowane są przez Spółkę zależną w ramach podstawowej działalności w zakresie obrotu energią, na którą składa się w szczególności handel energią elektryczną oraz handel paliwami gazowymi w systemie sieciowym.
Warunki zawartych kontraktów (transakcji) nie zawierają postanowień dotyczących kar umownych jak również nie odbiegają od warunków charakterystycznych dla tego rodzaju/typu transakcji na rynku.
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zwiń raportCNT S.A. z siedzibą w Sosnowcu ("Emitent", „Spółka”) niniejszym informuje, że na posiedzeniu w dniu 12 maja 2017 roku Rada Nadzorcza Spółki działając na podstawie § 18 ust. 1 pkt 11 Statutu Spółki podjęła uchwałę i dokonała wyboru firmy BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie: ul. Postępu 12, 02-676 Warszawa, wpisanej przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych pod numerem 3355 (dalej "BDO"), jako podmiotu uprawnionego do badania sprawozdań finansowych Spółki za 2017 rok. Z BDO zostanie zawarta umowa na badanie jednostkowego i skonsolidowanego sprawozdania finansowego CNT S.A. za 2017 rok oraz przegląd jednostkowego i skonsolidowanego sprawozdania finansowego CNT S.A. za pierwsze półrocze 2017 roku. Umowa z BDO zostanie zawarta na okres wykonania jej przedmiotu. Wybór został dokonany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Emitent korzystał z usług BDO w zakresie badania rocznych jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz przeglądu półrocznych jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowego za 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2013 i 2014 rok.
Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 19 w związku z § 25 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (t.j. Dz.U. 2014 poz. 133 z późn. zm.).
Zwiń raport
Zarząd Centrum Nowoczesnych Technologii Spółka Akcyjna z siedzibą w Sosnowcu („Emitent”, „Spółka”) informuje, iż po zakończeniu w dniu 5 kwietnia 2017 r. agregacji danych cząstkowych spółka zależna Centrum Nowoczesnych Technologii Spółka Akcyjna spółka komandytowa („Spółka Zależna”) przekazała Emitentowi informację nt. wyników sprzedaży lokali w ramach inwestycji deweloperskiej Nowa 5 Dzielnica w Krakowie.
Emitent wyjaśnia przy tym, iż proces sprzedaży w ramach ww. inwestycji został rozpoczęty w marcu 2017 r. i tym samym zaprezentowane poniżej wyniki obejmują w rzeczywistości sprzedaż wyłącznie w powyższym miesiącu. Jednocześnie Emitent informuje, iż z uwagi na oczekiwany istotny wpływ działalności deweloperskiej realizowanej przez Spółkę zależną na przyszłe wyniki Grupy Kapitałowej CNT Emitent zamierza przekazywać informacje nt. sprzedaży lokali cyklicznie, po zakończeniu każdego kwartału.
Mając powyższe na uwadze Emitent informuje, iż Spółka Zależna w I kwartale 2017 roku zawarła 24 umowy deweloperskie sprzedaży mieszkań.
Ponadto na dzień 31 marca 2017 roku Spółka zależna była stroną 24 umów rezerwacyjnych sprzedaży mieszkań, które wymagają przekształcenia w umowy deweloperskie.
Emitent wyjaśnia, że liczba lokali, które zostaną rozpoznane w wyniku finansowym Grupy za okres od 1 stycznia do 31 marca 2017 r. wyniesie 0 szt., gdyż zgodnie z polityką rachunkowości Centrum Nowoczesnych Technologii Spółka Akcyjna spółka komandytowa Spółka zależna uznaje, że transfer ryzyk, kontroli i korzyści następuje w chwili podpisania aktu notarialnego przenoszącego własność do nabywanej nieruchomości. W momencie rozpoznania przychodów ze sprzedaży Spółka zależna rozpoznaje koszty wytworzenia danej powierzchni, pomniejszając wyroby gotowe w proporcji udziału sprzedawanego lokalu w łącznym metrażu danego typu lokali.
W związku z uzyskaniem przez Spółkę zależną prawomocnego pozwolenia na budowę 4 budynków mieszkalno - usługowych (A2, A3, A4 i A5) w dniu 4 stycznia 2017 roku (raport bieżący nr 2/2017) i rozpoczęciu realizacji inwestycji, Spółka zależna nie zawarła żadnej umowy ostatecznej przenoszącej własność nieruchomości i nie wydała w I kwartale 2017 roku żadnego lokalu mieszkalnego ani usługowego.
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR – informacje poufne.
Zwiń raportZarząd Centrum Nowoczesnych Technologii S.A. z siedzibą w Sosnowcu (dalej: „Emitent”) informuje, że w związku z dokonaniem w dniu 03.04.2017 roku transakcji sprzedaży i nabycia energii elektrycznej oraz gazu przez spółkę zależną GET EnTra Sp. z o.o. („Spółka zależna”) łączna wartość obrotów na Towarowej Giełdzie Energii S.A. ("Giełda", „TGE”) w okresie od 01.03.2017 r. do 03.04.2017 r. wyniosła 102 419,39 tys. PLN. Na ww. wartość składają się m.in. transakcje zakupu oraz sprzedaży energii elektrycznej i gazu z terminem dostawy przypadającym w okresie od 02.03.2017 r. do 31.12.2018 roku. Transakcją o najwyższej wartości zawartą w ww. okresie był pakiet transakcji z dnia 16.03.2017 roku obejmujący zakup i sprzedaż energii elektrycznej i gazu o łącznej wartości 10 226,29 tys. PLN z terminem dostawy w okresie od 16.03.2017 r. do 31.12.2017 roku.
Transakcje, o których mowa powyżej realizowane są przez Spółkę zależną w ramach podstawowej działalności w zakresie obrotu energią, na którą składa się w szczególności handel energią elektryczną oraz handel paliwami gazowymi w systemie sieciowym.
Warunki zawartych kontraktów (transakcji) nie zawierają postanowień dotyczących kar umownych jak również nie odbiegają od warunków charakterystycznych dla tego rodzaju/typu transakcji na rynku.
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zwiń raportCNT S.A. informuje, iż w wyniku oczywistej omyłki pisarskiej, w raporcie nr 20/2017 został błędnie wskazany miesiąc, w którym nastąpiło zdarzenie: zamiast stycznia 2017 roku powinien być podany marzec 2017 roku. Poniżej prawidłowa treść raportu po korekcie:
„Zarząd Centrum Nowoczesnych Technologii Spółka Akcyjna z siedzibą w Sosnowcu (dalej: „Emitent”) informuje, że w dniu 21 marca 2017 roku Emitent powziął od podmiotu zależnego tj. Centrum Nowoczesnych Technologii Spółka Akcyjna spółka komandytowa („Spółka zależna”) informację o wpłynięciu do Spółki zależnej w dniu 21 marca 2017 roku decyzji wydanej przez Prezydenta Miasta Krakowa w dniu 20 marca 2017 roku zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami, z instalacjami wewnętrznymi oraz wielostanowiskowymi garażami podziemnymi wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym niezbędną infrastrukturę techniczną, drogi wewnętrzne, naziemne miejsca parkingowe i małą architekturę na nieruchomości zlokalizowanej w Krakowie w dzielnicy Krowodrza - o nabyciu której Emitent informował m.in. raportem bieżącym nr 40/2016. Przedmiotowa decyzja uprawomocni się po upływie czternastu dni od dnia doręczenia jej stronom postępowania i dotyczy budynku o numerze A1, powstającego w ramach realizacji I etapu inwestycji Nowa 5 Dzielnica. Budynek posiadać będzie 7-8 nadziemnych kondygnacji, dwupoziomowe parkingi podziemne, a jego łączna powierzchnia użytkowa wynosić będzie około 7,9 tys. m2.
W ocenie Spółki realizacja inwestycji Nowa 5 Dzielnica wpłynie istotnie na wyniki finansowe przyszłych okresów sprawozdawczych Grupy Kapitałowej CNT w związku z rozwojem działalności deweloperskiej.
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.”
Zwiń raportZarząd Centrum Nowoczesnych Technologii Spółka Akcyjna z siedzibą w Sosnowcu (dalej: „Emitent”) informuje, że w dniu 21 stycznia 2017 roku Emitent powziął od podmiotu zależnego tj. Centrum Nowoczesnych Technologii Spółka Akcyjna spółka komandytowa („Spółka zależna”) informację o wpłynięciu do Spółki zależnej w dniu 21 stycznia 2017 roku decyzji wydanej przez Prezydenta Miasta Krakowa w dniu 20 stycznia 2017 roku zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami, z instalacjami wewnętrznymi oraz wielostanowiskowymi garażami podziemnymi wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym niezbędną infrastrukturę techniczną, drogi wewnętrzne, naziemne miejsca parkingowe i małą architekturę na nieruchomości zlokalizowanej w Krakowie w dzielnicy Krowodrza - o nabyciu której Emitent informował m.in. raportem bieżącym nr 40/2016. Przedmiotowa decyzja uprawomocni się po upływie czternastu dni od dnia doręczenia jej stronom postępowania i dotyczy budynku o numerze A1, powstającego w ramach realizacji I etapu inwestycji Nowa 5 Dzielnica. Budynek posiadać będzie 7-8 nadziemnych kondygnacji, dwupoziomowe parkingi podziemne, a jego łączna powierzchnia użytkowa wynosić będzie około 7,9 tys. m2.
W ocenie Spółki realizacja inwestycji Nowa 5 Dzielnica wpłynie istotnie na wyniki finansowe przyszłych okresów sprawozdawczych Grupy Kapitałowej CNT w związku z rozwojem działalności deweloperskiej.
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zwiń raportZarząd Centrum Nowoczesnych Technologii S.A. z siedzibą w Sosnowcu (dalej: „Emitent”) informuje, że w związku z dokonaniem w dniu 28 lutego 2017 roku transakcji sprzedaży i nabycia energii elektrycznej przez spółkę zależną GET EnTra Sp. z o.o. („Spółka zależna”) łączna wartość obrotów na Towarowej Giełdzie Energii S.A. ("Giełda", „TGE”) w okresie od 31.01.2017 roku do 28.02.2017 roku wyniosła 104 935,58 tys. PLN. Na ww. wartość składają się m.in. transakcje zakupu oraz sprzedaży energii elektrycznej i gazu
z terminem dostawy przypadającym w okresie od 31.01.2017 roku do 31.12.2018 roku. Transakcją o najwyższej wartości zawartą w ww. okresie był pakiet transakcji z dnia 08.02.2017 roku obejmujący zakup i sprzedaż energii elektrycznej o łącznej wartości 13 391,15 tys. PLN z terminem dostawy w okresie od 08.02.2017 roku do 31.12.2018 roku.
Transakcje, o których mowa powyżej realizowane są przez Spółkę zależną w ramach podstawowej działalności w zakresie obrotu energią, na którą składa się w szczególności handel energią elektryczną oraz handel paliwami gazowymi w systemie sieciowym.
Warunki zawartych kontraktów (transakcji) nie zawierają postanowień dotyczących kar umownych jak również nie odbiegają od warunków charakterystycznych dla tego rodzaju/typu transakcji na rynku.
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zwiń raportCentrum Nowoczesnych Technologii S.A. („Spółka”) przekazuje niniejszym wykaz akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% liczby głosów na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy CNT S.A. w dniu 23 lutego 2017 roku („NWZ”) z określeniem liczby głosów przysługujących każdemu z nich z posiadanych akcji i wskazaniem ich procentowego udziału w ogólnej liczbie głosów na NWZ i w kapitale zakładowym Spółki.
Na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Spółki w dniu 23 lutego 2017 roku reprezentowanych było łącznie 5.918.215 akcji (z ogólnej liczby 9.090.000 akcji w Spółce), stanowiących 65,11% kapitału zakładowego i dających łącznie 5.918.215 głosów na tym NWZ.
Wykaz akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% liczby głosów na NWZ:
- FIP 11 FIZ Aktywów Niepublicznych posiadał 3.383.511 akcji i tyle samo głosów na NWZ, co stanowiło 57,17% głosów na NWZ oraz stanowi 37,22% udziału w kapitale zakładowym Spółki;
- Multico Sp. z o.o. posiadała 614.890 akcji i tyle samo głosów na NWZ, co stanowiło 10,39% głosów na NWZ oraz stanowi 6,76% udziału w kapitale zakładowym Spółki;
- Wartico Invest Sp. z o.o. posiadała 509.109 akcji i tyle samo głosów na NWZ, co stanowiło 8,60% głosów na NWZ oraz stanowi 5,60% udziału w kapitale zakładowym Spółki;
- Energopol-Warszawa S.A. posiadała 464.519 akcji i tyle samo głosów na NWZ, co stanowiło 7,85% głosów na NWZ oraz stanowi 5,11% udziału w kapitale zakładowym Spółki;
- Pan Zbigniew Jakubas posiadał 425.342 akcji i tyle samo głosów na NWZ, co stanowiło 7,19% głosów na NWZ oraz stanowi 4,68% udziału w kapitale zakładowym Spółki;
- FIP 12 FIZ Aktywów Niepublicznych posiadał 420.872 akcji i tyle samo głosów na NWZ, co stanowiło 7,11% głosów na NWZ oraz stanowi 4,63% udziału w kapitale zakładowym Spółki;
Podstawa prawna: art. 70 pkt 3 Ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. 2016 poz.1639).
Zwiń raportZarząd Centrum Nowoczesnych Technologii S.A. („Spółka”, „CNT”) informuje, że Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie CNT S.A. w dniu 23 lutego 2017 roku („NWZ”) podjęło uchwały o powołaniu z dniem 23 lutego 2017 roku do składu Rady Nadzorczej Spółki bieżącej kadencji trzech nowych członków Pana Pawła Janusza Antonik, Panią Ewę Danis oraz Pana Roberta Mirosława Sołek.
Poniżej Spółka przekazuje informacje nt. osób powołanych do składu Rady Nadzorczej CNT S.A.
Pan Paweł Janusz Antonik
Posiadane wykształcenie:
- Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach;
- Absolwent Ruhr Uniwersytet Bochum, Niemcy;
Kierunki: budownictwo, infrastruktura drogowa, budowa tuneli, mechanika gruntów, architektura.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej:
- Dyrektor projektów infrastrukturalnych na terenie Westfalii, Niemcy w firmie Teerbau GmbH (od 1990 do 1995);
- Członek zarządu i dyrektor generalny w firmie Teerbau Sp. z o.o. w Warszawie (od 1996 do 1999) - projekty przemysłowe i infrastrukturalne;
- Członek zarządu Heitkamp Sp. z o.o. w Warszawie (2000 rok) - projekty przemysłowe;
- Wiceprezes Autostrada Wielkopolska S.A. (od 2001 do 2007) - finansowanie, projektowanie i budowa autostrady A2 w systemie PPP;
- Prezes firmy Strabag Sp. z o.o. (od 2008 do 2013) - projekty infrastrukturalne i kubaturowe;
- Działalność gospodarcza ANWEL (od 2014 do dzisiaj) - branża architektoniczno – budowlana;
- Dyrektor pionu d.s. deweloperskich Mennica Polska S.A. (od 02.2016 do dzisiaj).
Funkcje pełnione w organach innych podmiotów:
- Augustowskie Przedsiębiorstwo Drogowe S.A. (od 2003 do 2012) - Przewodniczący Rady Nadzorczej;
- Polski Asfalt Sp. z o.o. (od 2008 do 2013) - Przewodniczący Rady Nadzorczej;
- Polski Związek Pracodawców Budownictwa (od 2009 do 2013) - Członek Głównej Rady PZPB;
- Ogólnopolska Izba Gospodarcza Drogownictwa (od 2009 do 2013) - Wiceprzewodniczący Głównej Rady OIGD;
- Business Centre Club (od 2008 do dzisiaj) - Członek Rady Głównej BCC.
Pan Paweł Janusz Antonik oświadczył, że nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Centrum Nowoczesnych Technologii z siedzibą w Sosnowcu, ani też nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej, nie uczestniczy też w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
Pan Paweł Janusz Antonik złożył również oświadczenie, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Pani Ewa Danis
Wykształcenie / Certyfikaty:
- Szkoła Główna Handlowa, (studia podyplomowe w zakresie rachunkowości);
- Szkoła Główna Handlowa, Wydział Handlu Zagranicznego (studia magisterskie);
- Certyfikat księgowy nr 22194/2008;
- Szkolenia m.in. dotyczących tematyki podatkowej, rozliczania działalności budowlanej; handlowej, produkcyjnej, zarządzania nieruchomościami.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej:
- Certyfikowany księgowy, wieloletnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego oraz CFO/Dyrektor finansowy;
- Doświadczenie w obszarach rachunkowości, finansów, prawa podatkowego, zarządzania - zdobyte w polskich i międzynarodowych organizacjach z takich sektorów jak: wydawnictwa, produkcja, handel, budownictwo, wynajem i zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi, gastronomia.
Prowadzenie z sukcesem takich projektów jak:
- Organizacja pionów finansowo-księgowymi, HR, Controlingu w spółkach kapitałowych;
- Opracowywanie i wdrażanie systemów sprawozdawczości zarządczej w ramach nadzoru właścicielskiego (budżety, prognozy, analiza odchyleń);
- Rozliczanie projektów inwestycyjnych finansowanych z różnych źródeł;
- Implementacja systemów wspomagających zarządzanie: Symfonia, SAP Business One;
- Udział w projektach związanych z restrukturyzacją i optymalizacją działalności spółek;
- Reprezentowanie firm przed organami skarbowymi, w tym podczas kontroli skarbowych.
Działalność gospodarcza (od 2011 do teraz)
- nadzór księgowy oraz prowadzenie ksiąg rachunkowych w systemie informatycznym Klienta;
- doradztwo w zakresie rachunkowości i rozliczeń podatkowych;
- udział w projektach związanych z restrukturyzacją i optymalizacją działalności spółek;
- reprezentowanie firm przed organami skarbowymi, w tym podczas kontroli skarbowych.
- współpraca z: oddziałem niemieckiej spółki komandytowej, Spółką Dominium S.A., Spółkami Grupy Aldesa Polska, PHU SIGMA Rusztowania Warszawa, Spółką Agro Brusno Sp. z o. o., Urzędami Gmin (Jelcz - Laskowice, Oława, Oleśnica, Wrocław);
- obecnie współpraca z Wartico Invest Sp. z o. o.
S.G. Sp. z o.o. Warszawa (1995-2010) Główna Księgowa / Dyrektor Finansowy. SG Sp. z o.o. (kapitał niemiecki) - działalność w zakresie budownictwa, administracji, zarządzania i wynajmu powierzchni we własnych obiektach handlowo-usługowych, usługi reklamowe
- nadzór nad całością zagadnień finansowo-księgowych i podatkowych w Spółce;
- przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu;
- opiniowanie umów z kontrahentami (wykonawcami projektów budowlanych, najemcami);
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi działami Spółki.
Polen Constanze Verlag Spółka z o. o. & CO. Spółka Komandytowa - oddział w Warszawie
(od 2000 - do 2012). Oddział niemieckiej spółki komandytowej - branża wydawnicza
- prowadzenie ksiąg rachunkowych i rozliczeń podatkowych;
- współpraca z firmami audytorskimi, doradcami podatkowymi i kancelariami prawnymi.
Znajomość języków obcych:
- niemiecki;
- rosyjski.
Pani Ewa Danis oświadczyła, że nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Centrum Nowoczesnych Technologii z siedzibą w Sosnowcu, ani też nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu w spółki kapitałowej, nie uczestniczy też w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
Pani Ewa Danis złożyła również oświadczenie, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Pan Robert Mirosław Sołek
Posiadane wykształcenie:
- 2004 Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie & Stockholm University of Business – MBA;
- 2000 Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych, Studia Podyplomowe Wycena Nieruchomości;
- 1998 UMCS w Lublinie, Podyplomowe Studia Menedżerskie;
- 1996 UMCS w Lublinie, Wydział Prawa, Studia Magisterskie.
Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej:
Telewizja Polska S.A. – Zastępca Dyrektora ds. Korporacyjnych (wrzesień 2016 – nadal).
Największy publiczny nadawca telewizyjny w Europie Środkowo-Wschodniej. W ramach obowiązków służbowych realizowanie obowiązków zarządzania wykonawczego w TVP S.A. oraz prowadzenie spraw związanych z kontaktami Zarządu z organami władzy i administracji państwowej oraz przedstawicielstwami dyplomatycznymi.
PGE Obrót S.A. – Wiceprezes Zarządu ds. Handlowych (marzec 2016 – czerwiec 2016)
Największa firma na rynku energetycznym, notowana na GPW w Warszawie, wyróżniona w rankingu Rzeczypospolitej trzecim miejscem wśród największych firm w Polsce, ponad 5 mln klientów. Wdrożenie z sukcesem PGE eBOK oraz PGE mBOK dwóch nowoczesnych kanałów komunikacji z klientem.
PKS w Rzeszowie S.A. – Członek Zarządu (listopad 2012 – czerwiec 2016)
Największa firma na rynku przewozów pasażerskich w woj. Podkarpackim. W ub. roku 7,8 mln przewiezionych pasażerów, 451 pracowników, 180 autobusów dalekobieżnych i miejskich, przychody
52 mln PLN. Główne osiągnięcia:
- przygotowanie programu restrukturyzacji PKS w Rzeszowie na lata 2013-2015;
- poprawa wyniku finansowego 2014r. vs 2012r. o ~3 mln netto;
- zwiększenie przychodów: wynajem autobusów o 44%, sprzedaż reklam o 52%, usług myjni o 100%, wprowadzenie nowej oferty usług.
PKS w Krośnie S.A. – Prezes Zarządu (czerwiec 2011 – listopad 2012)
Lider na rynku przewozów pasażerskich w południowej części woj. Podkarpackiego. Przychody 32 mln zł, 239 pracowników, 95 autobusów miejskich i dalekobieżnych. Główne osiągnięcia:
- Poprawa wyniku finansowego o 3,1 mln zł.;
- Restrukturyzacja zatrudnienia (zwolnienia grupowe obejmujące 85 pracowników);
- Wdrożenie nowej struktury organizacyjnej Spółki PKS w Krośnie S.A.;
- Optymalizacja sieci połączeń pasażerskich (poprawa rentowności linii);
- Opracowanie i wdrożenie Strategii Rozwoju na lata 2011-2016r.
RUCH S.A. - Członek Zarządu, Doradca Zarządu, Dyrektor Regionu, Oddziału, Zespołu
(1996- 2001, kwiecień 2006 – marzec 2011)
Największy dystrybutor prasy i towarów FMCG. Sprzedaż roczna ok. 1 mld €. Sieć dystrybucji –
ok. 35,5 tyś punktów sprzedaży detalicznej i 134 hurtownie. Przychody 3,8 mld PLN, 3 100 pracowników. Główne osiągnięcia:
- Reorganizacja struktury wewnętrznej Spółki (wprowadzenie dwuszczeblowej struktury zarządzania);
- Przeprowadzenie reorganizacji zatrudnienia (dwukrotne zwolnienia grupowe obejmujące ok. 1 600 pracowników);
- Optymalizacja sieci sprzedaży hurtowej (likwidacja nierentownych hurtowni);
- Optymalizacja sieci detalicznej (wprowadzenie kalkulatora rentowności punktów Sprzedaży detalicznej);
- Opracowanie innowacyjnego kanału dystrybucji (automaty do sprzedaży prasy oraz kiosk internetowy).
Uzdrowisko „Kopalnia Soli Bochnia” Sp. z o.o. – Wiceprezes Zarządu (marzec 2007 – październik 2008).
Uzdrowisko oferujące gościom szeroką ofertę leczenia i rekreacji. Posiada w swojej ofercie unikalny w skali światowej Podziemny Ośrodek Leczniczy usytuowany w Kopalni Soli, Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej oraz szereg innych atrakcji. Główne osiągnięcia:
- Zwiększenie liczby odwiedzających uzdrowisko (150 000 turystów i kuracjuszy rocznie);
- Wprowadzanie nowych atrakcji turystycznych w tym budowę parku archeologicznego „Osada VI Oraczy”;
- Realizacja instalacji multimedialnych ze środków UE dla turystów odwiedzających Kopalnie Soli w Bochni.
Przedsiębiorstwo Państwowe „Kopalnia Soli w Bochni” w Likwidacji – Likwidator (wrzesień 2006 –styczeń 2008)
Najstarsza w Polsce kopalnia soli z wielowiekową historią. Obecnie w stanie przekształcenie z przedsiębiorstwa państwowego w spółkę. Główne osiągnięcia:
- Opracowanie strategii przekształcenia P.P „Kopalnia Soli w Bochni” w spółkę Skarbu Państwa;
- Zabezpieczenie i odbudowa podziemnych szybów kopalni;
- Udostępnianie zwiedzającym nowych atrakcji turystycznych, np. podziemne jezioro solne, stacja podziemnej drogi krzyżowej (pierwsza na świecie).
Konsalnet S.A. – Dyrektor Biura w Rzeszowie (listopad 2004 – kwiecień 2006)
Jedna z dwóch największych firm branży usług ochrony osób i mienia w Polsce. Posiada 26 oddziałów regionalnych w całym kraju, zatrudnia 13 000 pracowników ochrony. Obsługuje 8 największych banków w Polsce. Główne osiągnięcia:
- Rozwój Spółki poprzez pozyskanie nowych klientów;
- Nadzór nad wprowadzenie usługi cash processingu (uruchomienie liczarni pieniędzy w Rzeszowie);
- Zapewnienie najwyższej jakości usług w zakresie ochrony fizycznej i elektronicznej.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego i Ogólnego Resbud S.A. – Prezes Zarządu-Dyrektor Naczelny (listopad 2001 – czerwiec 2003)
Jedna z największych Firm z branży budownictwa w regionie podkarpackim. Główne osiągnięcia:
- Reorganizacja i wdrożenie programu naprawczego w Firmie, w tym wydzielenie spółek zależnych;
- Utworzenie spółki na Ukrainie i realizacja projektu (budowa zakładu dla Black Red White);
- Wprowadzenie zasad Zarządzania Projektowego;
- Opracowanie i wdrożenie wewnętrznych procedur organizacyjnych i kontrolnych.
Pan Robert Mirosław Sołek oświadczył, że nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Centrum Nowoczesnych Technologii z siedzibą w Sosnowcu, ani też nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu w spółki kapitałowej, nie uczestniczy też w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
Pan Robert Mirosław Sołek złożył również oświadczenie, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 w związku z § 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (tekst jednolity Dz.U. 2014 poz. 133 z późn. zm.).
Zwiń raport